2013 Jól kezdődött a nyár

Jól kezdődött a nyár óvodánkban!

Június 7-én immár hetedik alkalommal kerekedtünk fel és töltöttünk két napot gyermektáborban.

Voltunk már Visegrádon, Mátrafüreden, Parádfürdőn, Rózsaszentmártonban, és idén Poroszló felé vettük az irányt.

El kell ismernem, hogy a kicsi gyermekek felnőtteket megszégyenítő erőről és fegyelemről tettek tanúbizonyságot a háromszori átszállásnál a nagy csomagokkal, kiváltva ezzel az utazó közönség és a vasúti dolgozók elismerését.

Megérkezésünkkor kisvonat várt bennünket, hogy a szállásunkra vigyen, amit a gyerekek nagyon, élveztek.

A beköltözés után egy kis lazító játék következett az udvaron.

A poroszlói ÖKO centrum különleges élményt nyújtott a különböző életkorú gyerekeknek (4-7 évesek), szórakoztató módon, modern, interaktív szemlélettel, játékosan tárta a gyerekek elé a Tisza-tó és Tisza-völgy természeti kincseit, bemutatta Magyarország második legnagyobb tavának gazdag élővilágát.

A főépületet körülvevő park egyszerre volt állatkert, és vidámpark is, amit végigjárva kellemesen elfáradtunk és megéheztünk.

A vacsora után egy várva várt program következett, a besötétedett udvart fedeztük fel elemlámpákkal, keresve az éjszakai élőlényeket.

A mese után mindenki mély álomba szenderült, hogy másnap pihenten folytathassuk a programokat.

Másnap reggeli után kisvonattal indultunk a környékbeli állatfarmra.
(Volt itt ló, tehén, birka, kecske, baromfik, cicák, kutyák, stb.) Még a tanya feketebárányát is sikerült megsimogatnunk.

A parkban elfogyasztott ebéd után autóbusz jött értünk, és annak ellenére, hogy biztosan elfárasztotta őket az élményekkel teli két nap, mégis szinte egyhangúan azt reklamálták, hogy miért nem vonattal utazunk haza.

A hazafelé vezető úton aztán a legkisebbek mély álomba merültek, a nagyobbak viszont jókedvűen beszélték meg egymással a két nap történéseit.